CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 19, 2009

membalas pemberian...

dah lama sebenarnya nak membalas pemberian laksa johor tempoh hari
tapi disebabkan masa yang tidak mengizinkan, jadi ia tertangguh
dan dengan semangat yang rajin dan berkobar2,
semalam i buat triffle.
alkisahnya 2 or 3 minggu lepas wife boss i bawakan i laksa johor
since dia bawak g office masa makan2 dulu i wasn not around...cuti..
memang sedap sungguhla laksa johornya itu..
kalau nak ikutkan i memang kurengla nak makan laksa johor ni
sebab rasa cam cepat kenyang dan muak
tapi i dah terjatuh hati dengan laksa johornya itu
bila mula2 boss i bawak g office..memang marvellous
jadi sebagai tanda terima kasih atas pemberiannya itu
(ingat jugak dia kat anak buah dia sorang ni..tq boss..
sampai ramai yang jelesla kenapa boss bagi i sorang je..
boss sayang i la
tu..huahuahua..perasannya)

..i buatkan triffle..


buat 2 bekas..
satu bekas tuk boss dan satu bekas lagi tuk kengkawan yang kat office tu..
dan hasilnya...licin dan sehingga menjilat jari..hehehehe
dan yang pastinya semua kata sedap dan marvellous..
kembang makcik jap kena puji...kwangkwangkwang...

4 comments:

  1. memang lazat .... thanks Ras sbb bagi rasa... mesti try your recipe ni..

    ReplyDelete
  2. try kak ain...jgn tak try..nanti bawak office kite makan ramai2...heheheh

    ReplyDelete