CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 5, 2012

Hari ke 2

Alhamdulillah..kita sudah melangkah setahun lagi..selamat tinggal pada tahun 2011 dan masih belum terlambat lagi untuk mengucapkan selamat tahun baru 2012..bermulanya era baru dalam kehidupan..Insyaallah semoga tahun ini lebih bermakna dari tahun2 sebelum..

Alhamdulillah hari ini sudah hari ke 2 bermulanya persekolahan harap semuanya berjalan dgn lancar..dan juga hari kedua hero saya sudah bangun awal pagi..menunggu van menjemputnya ke sekolah..insyaallah harap dia enjoy dgn rutin harian nya..

Dan sudah 2 hari juga saya bercuti semata2 ingin menguruskan dan memastikan semua perancangan untk hero saya berjalan dengan lancar..dari segi van yg menjemputnya pergi ke sekolah kebangsaan dan pulang ke transit..dan juga dari transit pergi dan pulang dari sekolah KAFA..

Setakat semalam keadaan agak kelam kabut mungkin sebab tak biasa dengan keadaan yang baru dan van sekolah juga agak lambat menjemput hero dr sekolah keb. mungkin juga semalam hari pertama dan keadaan jalan raya memang sesak dengan ibu bapa yg menghantar anak2 termasukla ibu si hero ni...

Harap keadaan hari ni lebih baik dan sempurna dari semalam..




Hari pertama di sekolah semalam..Cikgu bagitau 3 minggu pertama ni tak belajar secara formal lagi..Cikgu bagi lebih pendedahan pada kawasan sekolah dan seisi suai kenal antara cikgu2 dan murid2..

1 comment:

  1. Program 3 minggu pertama ni nak biasakan murid dgn dunia baru mereka.. Taklah terkejut sangatkan.. Hakim nampak ok je.. Tak perlulah ibunya risau..

    ReplyDelete