CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 6, 2009

Rock Kapak!!

Syyyiiioookkkknye dengar lagu lama2 ni teringat pulak nostalgia zaman sekolah2 dulu..Semua buat aku tersenyum sorang bila drive this morning to office. Kisahnya hot fm pagi ni buat topic pasal ‘rock kapak’, so semua lagu2 lama di putarkan..

Although I’m late this morning (again…) tapi bila dengar lagu2 yang jiwang kat radio terus aku jadi relax and no rushing (jiwang ke aku nie..). Rase tenang halwa telinga bila dengar lagu dari kumpulan “Spring”, “Fotograf”, “Putera”, “Damansutra” dan ramai lagila yang aku dah lupa nama2nya. Tapi bila keluar balik kat radio hari ni rase syookkk sgt..

Dan yang pastinya ter “release” jap aku nye tension walaupun kerja2 office banyak yang sedang menunggu untuk di settlekan..

No comments:

Post a Comment