CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 15, 2009

Berperasaan...

Aku tak paham dengan orang yang berada di sekeliling aku adakah aku yang bersalah atau bermasalah atau mmg perangai dieorg camni..(confused…). Aku berkawan dgn orang seboleh2 nye nk jadi org yang jujur sejujurnye dan seikhlas nye (ceh..baiknye aku)..tapi kenapa kadang2 org tu mgkhianati perasaan dan persahabatan yang ikhlas tu..

Atas dasar kesian dan atas dasar kawan aku tolong bila org memerlukan pertolongan tapi bile dah senang dan masa aku memerlukan bantuan dari org yang aku anggap kawan, kenapa mereka langsung tak pedulikan aku.. Aku rase cam melepaskan anjing kesepitan lak (kesian aku) bila dah terlepas dari tersepit die lak yang gigit aku..

Sekarang ni aku dh tak peduli dah aku malas nak layan org2 cam ni. Langsung tak sedar kesilapan sendiri malah buat ketupat lak belakang kite…(kejam tul dunia ni..) Aku rase baik aku buat hal aku sendiri and concentrate dgn apa yang aku idamkan drp berkawan dgn org yang cepat sgt lupa diri…Buang masa je..

No comments:

Post a Comment