CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 13, 2009

Family Outing

Blosssooommmssss...Just came back from Ilham Resort, Port Dickson. Syokknyeee cuti…Rase tak nak balik, tapi apakan daya hari ni dh start keje. We just stayed one night and we had a good time with mak, ija and my in law family (ayah, mama n ayu). We reached Ilham at 12 noon and had our lunch near beach at Ilham as the check in time was only on 2.00pm. Sambil makan, angin laut..maakkk aiii best gile..dah lama tul tak kena angin sepoi2 camni. Kalau letak kepala mmg lelap la tambah lak we just finish our lunch..lagila. perut dah kenyang apalagi mata pun layu la.



Rite after we check in, tanpa berfikir panjang Hakim terus change to his swim wear n terus bergegas pegi pool as he was so tak sabar2..Terpaksa la melayan karenah hero aku ni..Takpela this holidayzzz is for u so I just follow..

Berdua lebih baik..dah dapat awek ke..Ni namanye teaman tapi mesra

At nite we had dinner at Nasreen Seafood Songkla, one of the Siamese restaurants at PD area..What can I say about the food??..Not bad compare to other seafood restaurant yang macam ala2 masakan Thailand, this one is more tasty. But I can’t take much myb becoz kenyang minum ptg tadi..Hakim lak refused to eat since he was so exhausted, so I just asked him to take soup just to alas perut, but adeq mmg teruja nampak makanan siap mintak something to chew up. I gave her sotong goreng tepung and punyela die suka sampai dh habis pun still nak lagi..Mmg marvelous la adeq..I like…











penuh perasaan btul anak aku makan sampai lelap mata..hehehe



The moment we reached hotel sume dh lelap (hakim & khaleesya) and kepenatan including me so apalagi…zzzzzzzz…

Still remember last time when we’re not married yet, masa tu with my family (arwah ayah still ade lagi) my hubby kena tido kat hall..since the rooms are full..At the hall there’s a bench like pangkin so boleh la jadikan katil.. yela tak dapat passport lagi paham2 je la kan.

Hakim woke up early and as I knew..Mandi pool..So after bfast we went down.. die pun berendam sakanla wpun I rase tersangat la sejuk.I just duk tepi je sambil perhati die with other kids. Few minutes later hubby ajak p mandi laut so apa lagi g la..syookkknyeee angina kuat sangat and the wave quite big. I memula takut nk masuk but after observation tak bleh jadi ni..masuk gak..But the beach is dirty with all the rubbish sangkut everywhere and after 10 minutes I tak bleh tahan come out from the water after all parts of my body starting itchy..Myb becoz of the water not clean..

We check out at 12 noon lepas dh puas berendam dari laut sampai la ke pool and Hakim really2 enjoy swimming after all sume kaki tangan dh kecut2…Before went back biasala..sessi bergambar..lepas dh salam2..peluk2, we all drove back to Kajang..and we were really enjoy the holidayyzzz eventhough a short holidayzz…and what’s next…jeng3..to be continued…bye..Adios..


Hero kalau dah depan camera, apalagi jadi Superhero la...

No comments:

Post a Comment