CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 15, 2010

Gintell Body Massage for him


Mr hubby selalu suruh i picit or urut badan, kaki or tangan bila die selalu sakit. Selalunya mr hubby akan sakit2 badan bila habis main futsal or lepas dia sibuk dengan bisnes canopynye..confirm suh i urut katanya urat tersepitla..urat masuk anginla..tapi disebabkan tangan i yang terlalu comel ini maka agak susah i nak mencari urat yang tersepit or urat yang masuk angin ditambah pulak badan mr hubby yang besar dan keras..selalunya kena kutuk jela i..setakat macam nila rasenya baik tak yah picit yanggg...haa dah kata dah memang i tak boleh urut punye dah la skill urut mengurut ni memang takde langsung disuruh lak mengurut badan yang kental alamatnye atas kulit je la rase..

Selalu bila ada kesempatan balik Seremban memang Mr hubby gunakan masa ini untuk mengurut dengan my MIL. Skill my MIL jangan cakapla memang terror..sampai berkerut2 muka mr hubby menahan kesakitan tapi lepas tu barula dia rase lega..kadang segan gak dengan my MIL selalu dia cakap nape i wife sendiri yang tak urut tapi apa kan daya den tak dayo...apa punye wife la kan..suami sakit MIL lak yang kena urutkan.

Jadi nye bila suatu ketika i berjalan2 di Giant i termasukla kedai Gintell dan promoter kedai tu telah memperkenalkan i dengan handhelad massager ni. Sebenarnya benda ni dah lama cuma i je yang tak pernah tau dan amik tau. Bila teringat balik pasal mr hubby yang selalu sakit badan jadinya i tanpa berfikir panjang lagi telah membeli dan menghadiahkan body massage ni kepada beliau. hehehe jadinya masalah saya sudah selesai takdela jari jemari ku ini sakit2 mencari urat ye..sekarang cuma tekan button dan machine tu yang akan mengurut..senangkan...

itu jela yang i mampu beli ye kalau nak beli massage chair tu tak mampu achik...mahal bebenor...

3 comments: